بسمه تعالی 

مشاورحقوقی آنلاین

امروز مشاوره حقوقی آنلاین به یکی از روندهای پرطرفدار تبدیل شده است. توسعه فناوری، کسب‌وکارهای مختلف را به اَشکال گوناگون تحت‌الشعاع قرار داده؛ و در این بین، نحوه دریافت و ارائه خدمات حقوقی نیز دستخوش تحولات چشمگیری شده است. مشاوره حقوقی با یک وکیل خوب که تا مدتی قبل به هفت‌ خان رستم شبیه بود، حالا دیگر دردسری ندارد. چراکه به لطف وجود ابزارهای ارتباطی کارآمد، انجام این کار بسیار آسان شده است.

واقعیت این است که زندگی می‌تواند آبستن اتفاقات غیرمنتظره زیادی باشد و اختلافات حقوقی را می‌توان نمونه‌ای از همین اتفاقات دانست. در چنین شرایطی، انجام اقدامات سرخود، فرد را متحمل هزینه‌های مادی و معنوی سنگین می‌کند. به همین دلیل برای باز کردن گره‌های کور حقوقی به کمک یک وکیل نیاز دارید. وکیلی کاربلد و باتجربه که راه را از چاه بشناسد و بتواند با مشاوره‌های کارشناسی، بهترین مسیر را پیش پایتان بگذارد.

خوشبختانه اینترنت و ابزارهای ارتباطی، دریافت مشاوره حقوقی آنلاین را امکان‌پذیر کرده‌اند. حالا از تصمیم برای دریافت مشاوره تا اقدام برای انجام این کار، چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد. البته این سرعت و سهولتِ دسترسی نباید اهمیت انتخاب وکیل اصلح را برای مشاوره کمرنگ کند. موسسه حقوقی پورمحمد با داشتن جمعی از بهترین وکلای ایران، دریافت مشاوره‌های حقوقی اثربخش را برای شما عزیزان امکان‌پذیر ساخته است.

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین

محبوبیت فزاینده مشاوره حقوقی آنلاین، قطعاً بی‌دلیل نیست. به‌طور کلی خدمات حقوقی آنلاین، مزایای زیادی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. شاید شاخص‌ترین و بدیهی‌ترین مزیت مشاوره آنلاین این باشد که دیگر ضرورتی برای مراجعه فیزیکی به دفتر وکیل وجود ندارد.

مشاوره آنلاین با حذف محدودیت‌های مکانی و حتی زمانی، رایزنی از راه دور با بهترین وکلا را میسر کرده است. فاصله جغرافیایی، دیگر قادر نیست افراد را از فرصت مشاوره‌ی مطلوب با وکیل موردنظرشان محروم کند. به لطف امکان برقراری تماس‌های ویدئویی، حالا جلسات مشاوره حقوقی آنلاین دیگر فرق زیادی با یک ملاقات حضوری ندارند. این نوع تماس‌ها به تسهیل و تسریع شکل‌گیری ارتباط اولیه بین طرفین کمک شایان‌ذکری می‌کنند. البته اثربخشی این ارتباط تا حد زیادی به مهارت وکیل در زمینه تعامل آنلاین بستگی دارند؛ کاری که وکلای موسسه حقوقی پورمحمد متخصص انجام آن هستند. سواد حقوقی، هوش هیجانی و مهارت‌های دیجیتال، سه مؤلفه حرفه‌ای هستند که وکلای موسسه پورمحمد را متمایز می‌سازند.

با این مقدمه اجازه دهید به مزایای مشاوره آنلاین حقوقی نگاه دقیق‌تری داشته باشیم.

1. از دردسرهای رایج مشاوره حضوری خبری نیست!

مراجعه حضوری به یک وکیل آن هم در این روزگار، دردسرهای خاص خودش را دارد. تنظیم قرار ملاقات، خیابان‌های شلوغ و پرترافیک و انتظار کشیدن در دفتر برای ملاقات با وکیل، هر کدام به‌خودی‌خود می‌توانند یک چالش بزرگ باشند. ولی با رزرو وقت مشاوره حقوقی آنلاین می‌توان به‌سادگی بر همه این چالش‌ها فائق آمد. به این ترتیب می‌توانید ضمن صرفه‌جویی چشمگیر در زمان، مشاوره حقوقی موردنیازتان را دریافت کنید.

2. به نفع سلامتی شماست!

آیا خروج از منزل به دلایلی مثل بیماری برایتان دشوار است و درعین‌حال به مشاوره با یک وکیل نیاز دارید؟ در این صورت هیچ گزینه‌ای برایتان بهتر و منطقی‌تر از دریافت مشاوره آنلاین حقوقی نیست. در چنین شرایطی ملاقات حضوری با یک وکیل، ارزش آن را ندارد که سلامت خود را به خطر بیندازید. البته برای ترجیح مشاوره حقوقی آنلاین به مشاوره حضوری، حتماً نباید بیمار باشید! آلودگی هوای این روزها به‌تنهایی می‌تواند دلیل محکمی باشد که بخواهید از منزل یا دفتر کار با وکیل مشورت کنید.

3. برقراری ارتباط، آسان‌تر است!

یکی دیگر از مزایای مشاوره حقوقی آنلاین، سهولت و راحتی دریافت این سرویس است. تعامل با وکیل از راه دور و با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، امکان دسترسی به او را آسان‌تر می‌کند. وکلای حرفه‌ای همواره آماده رسیدگی سریع به نیازهای مشتریان خود هستند. بنابراین برخلاف گذشته، دیگر نیازی نیست که برای پاسخگوییِ وکیل، تعداد بوق‌های آزاد تلفن را بشمارید؛ یا اینکه صدای آن اپراتور محترم را مبنی بر خاموش بودن دستگاه مشترک موردنظر تحمل کنید!

4. انعطاف‌پذیرتر است!

مشاوره حضوری با وکیل گاهی نه یک امر دشوار، بلکه یک امر غیرممکن است. این جمله را افرادی که بنا به دلایلی مثل نوع یا مشغله کار، دائماً در رفت‌وآمد هستند، خیلی خوب درک می‌کنند! حتی یک توقف کوتاه بعضاً می‌تواند برنامه روزمره‌ی این افراد را مختل کند. پس عجیب نیست که آن‌ها ملاقات حضوری با وکیل (و روبرو شدن با آن دردسرهای معروف) را کابوس خود بدانند!

موسسه پورمحمد با ارائه خدمات مشاوره حقوقی آنلاین این مشکل را حل کرده است. حالا شما می‌توانید در هر موقعیتی و صرفاً با استفاده از گوشی یا لپ‌تاپ، مسائل حقوقی خود را با وکلای ما در میان بگذارید.

5. ارزان‌تر است!

یکی دیگر از مزایای مشاوره آنلاین این است که در مقایسه با مشاوره حضوری، ارزان‌تر تمام می‌شود. البته هزینه مشاوره حقوقی آنلاین تا حد زیادی به نوع خدماتِ درخواستی بستگی دارد. اما معمولاً نسبت به روش‌های سنتی دریافت مشاوره، یک راهکار مقرون‌به‌صرفه تر است. علاوه بر این، وقتی هزینه‌های غیرمستقیم مثل زمان و رفت‌وآمد را لحاظ کنید، این واقعیت را بهتر درک خواهید کرد!

6. انتخاب سبک ارتباطی با شماست!

مشاوره حقوقی آنلاین دست افراد را در انتخاب سبک ارتباطی مطلوبشان باز می‌گذارد. ممکن است ارتباط صوتی را ترجیح دهید یا شاید هم تعامل تصویری و زنده با وکیل برایتان اهمیت زیادی داشته باشد. در هر صورت، سازوکار ارتباط آنلاین این امکان را فراهم می‌کند که مطابق با ترجیح و راحتی خود، با وکیل به گفتگو و مشورت بنشینید.

موسسه حقوقی پور محمد؛ پیشرو در ارائه خدمات مشاوره حقوقی آنلاین

آیا شما هم به مشاوره حقوقی آنلاین نیاز دارید؟ موسسه پور محمد با افزودن این سرویس به سبد خدمات خود، آماده پاسخگویی به نیازهای شماست. ما جمعی از وکلای خبره با تخصص‌های مختلف را در گرد یکدیگر آورده‌ایم. وکلایی که هر یک با توجه به ماهیت مسئله شما می‌توانند بهترین مشاوره‌های حقوقی را ارائه دهند. مجازی بودن مشاوره، تعهد وکلای کاربلد ما را نسبت به دغدغه‌های مشتریان گرامی حتی ذره‌ای سست نمی‌کند؛ این تعهد و وجدان کاری، بخشی از فرهنگ سازمانی موسسه پورمحمد است که به آن افتخار می‌کنیم.

لازم به ذکر است که خدمات آنلاین موسسه پور محمد صرفاً به مشاوره حقوقی خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید از این طریق، در کنار مشاوره، پیگیری پرونده‌های حقوقی خود را نیز به وکلای ما محول کنید.

آیا گره یک مسئله حقوقی فکرتان را درگیر کرده؟! همین حالا با ما ارتباط بگیرید و مشکل را با وکلای ما در میان بگذارید.